Τετάρτη 21 Νοεμβρίου 2012

ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΑ ΠΗΓΑΔΙΑ ΚΑΙ ΚΑΔΟΙ ΣΤΗΝ ΚΑΛΑΜΑΤΑ


Τα προβλήματα που δημιουργεί στην ασφαλή κίνηση πεζών και οχημάτων το άνοιγμα πηγαδιών για τη εναπόθεση σκουπιδιών σε ακατάλληλα σημεία, περιγράφει ο Μιχάλης Αντωνόπουλος, σημειώνοντας και το πολύ σοβαρό ζήτημα ότι το άνοιγμα αυτών των πηγαδιών γίνεται ύστερα από αυθαίρετη χωροθέτηση. Ζητεί να γίνει «άρση των σχετικών αυθαίρετων ενεργειών». Ο Μιχάλης Αντωνόπουλος ήταν υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος με την παράταξη του δημάρχου, Παναγιώτη Νίκα, εξελέγη, αλλά ύστερα από προσφυγή στο εκλογοδικείο έχασε την έδρα του. Σε επιστολή του προς το δήμαρχο, την οποία υπογράφει με την ιδιότητα του δημότη Καλαμάτας, σημειώνει τα εξής: «Κύριε Δήμαρχε, εδώ και αρκετό χρονικό διάστημα έχετε αρχίσει και συνεχίζετε μέχρι και σήμερα, την διάνοιξη φρεάτων με ορύγματα από οπλισμένο σκυρόδεμα, σε διάφορα σημεία της πόλης για την προσωρινή αποθήκευση των απορριμμάτων, σε αντικατάσταση των κάδων συλλογής και τακτής αποκομιδής αυτών, όπως γινόταν για δεκαετίες όχι μόνο στην πόλη μας αλλά και σε ολόκληρη την χώρα και τις σύγχρονες πρωτεύουσες της Ευρωπαϊκής ένωσης. Παρατηρείται δυστυχώς το φαινόμενο αυτές τις μέρες, να ανοίγονται φρέατα κατά βούληση από τον εργολάβο σε σχετική συνεννόηση με τις υπηρεσίες σας προφορικά, χωρίς να υπάρχει σχετική μελέτη τοποθέτησής τους στα συγκεκριμένα σημεία. Πολλές από τις θέσεις που έχετε επιλέξει, θεωρώ με αδιαφανή κριτήρια και ανάλογα με τις εκάστοτε διαμαρτυρίες από τις τοποθετήσεις των κάδων, βρίσκονται είτε σε πεζοδρόμια, είτε επί του οδοστρώματος που υπάρχει συχνή και διαρκής ροή οχημάτων, είτε κοντά σε θεμελιώσεις κτηρίων σε αποστάσεις που δεν επιτρέπονται από τον κτηριοδομικό κανονισμό. Συγκεκριμένα δεν επιτρέπονται οι μόνιμες κατασκευές και η κατάληψη πεζοδρομίων γενικά αλλά και ειδικά πλησίον σχολείων κ.λπ. Δυστυχώς έχει παραβλεφθεί το γεγονός της ασφάλειας κυρίως των πεζών, αλλά και της εισόδου - εξόδου των οχημάτων από τις κατοικίες τους. Επίσης η μείωση του πλάτους του οδοστρώματος βασικών οδών της πόλης, δεν επιτρέπεται αφενός γιατί το σχέδιο πόλης του 1905 και η μετέπειτα επεκτάσεις του καθορίζουν απαρέγκλιτα το εύρος και τις σχετικές διατομές και αφετέρου εμποδίζεται η ασφαλής κίνηση των επιβατηγών αυτοκινήτων ή των οχημάτων της πυροσβεστικής και άλλων σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...